tisdag 16 augusti 2011

Flytt, fest m.m.

Nu har det varit väldigt körigt sen vi kom hem från Island. 3 dagar efter vi kom hem fick vi nycklarna till våran nya lägenhet :D Var väldigt stressigt att komma hem till en flytt och det blev inte bättre av att jag samma dag som vi fick nycklarna i stort sett låg i fosterställning och frös för att jag hade feber.. Men tack vare Roberts bror, mor och moster så lyckades vi bli klara med flytten. 
För pengarna vi fick i bröllopspresent köpte vi en ny soffa :D Har inte tagit någon bild på den så jag snor en från sidan vi köpte den på (trademax)
Hur nöjd som helst :D Så underbart skön att ligga i ^^

Några dagar efter det fick vi besök av några av mina vänner för Nyköping :) Hade inte träffats på 0,5-2 år så det var helt underbart att ses :D Så hade vi våran bröllopsfest, underbart att träffa alla vänner och att ha alla samlade samtidigt. Var så himla roligt att träffa alla och jag tycker det var en riktigt lyckad kväll :)

Nu efter festen har jag varit sjuk IGEN så nu hoppas jag på att bli frisk snart. Skolan börjar om 2 veckor och det skulle underlätta om jag var frisk då. Har också börjat fundera på om jag ska läsa vidare under vårterminen också. Har hittat två utbildningar som lockar väldigt mycket, en fördjupning i demens och en i psykiatri. Frågan är vilken man ska läsa isf? Det är bara 50% så då kan man jobba under tiden också. 
Har beställt hem info om båda utbildningarna så får jag se hur jag gör, är ju aldrig fel att ha lite fördjupning i någonting när man söker jobb ;)

Har kört LCHF i ca 2 månader nu och har gått ner 6 kg :D Gick upp 2 kg när vi var på Island + flytt och fest men har gått ner de igen så nu är det bara 12 kg kvar så är jag nöjd ^^

Nej nu ska jag laga lite mat tills Robert kommer hem från jobbet. 

4 kommentarer:

  1. snygg soffa! :) Läser du min blogg förresten?

    SvaraRadera
  2. Tack :D Hur nöjd som helst :D
    Ja jag läser lite då och då men eftersom jag inte ens lyckas uppdatera min så blir det inte så mkt tid till bloggar :P

    SvaraRadera
  3. Har du slutat blogga? Är nyfiken, hur har det gått med vikten? :)

    SvaraRadera
  4. Har inte tid att blogga längre :/

    SvaraRadera