torsdag 16 december 2010

Kass!

Jag är så himla kass på att uppdatera nu. Men har helt enkelt inte hunnit och har varit utan internet i några dagar. 
Jag skulle ALDRIG klara mig som student för 15 år sen när man inte kunde använda internet som i dag.. 

Har väl egentligen bara haft fullt upp med att plugga och jobba. Lämnade in en uppgift i fredags som jag fick en 2:a på (K=komplettering, 1=godkänt och 2= bättre än godkänt). Väldigt nöjd med den ^^ 
Fick svar på vad jag fick i förra kursen och där blev det bara G men jag är såååå nöjd att jag är klar med skiten!
Har en tenta imorn som jag inte har hunnit läsa till för att jag är en svag människa som jobbar för mkt för mitt eget bästa.. Men nu borde det minska eftersom det jag tjänar framöver räknas in i summan jag INTE får gå över. Har jobbat nu lör-mån och i dag. Tog en powernap när jag kom hem och nu ska jag läsa lite till. Så blir det nog så att jag sover några timmar för att sen gå upp vid 3-4 tiden och läsa mer.. 
Har en inlämning och en redovisning nästa vecka sen är jag klar för den här terminen :D

Fick ett samtal i går om att min ring är klar nu :D :D Ska in och prova den tisdag nästa vecka och är allting som det ska graverar dom den tills onsdagen så kan älsk hämta den efter jobbet :D :D LÄNGTAR!!

Har fått hem den röda klänningen i en strl större nu också och den passar perfekt :D så nu har jag en julklänning också ^^
Börjar se positivt på saker nu, ska bara bli klar med allt skolarbete. Har sagt att jag jobbar max 2 av de 5 närmsta dagarna så då borde jag hinna klart med allting ^^ Demensarbetet borde inte vara så svårt eftersom jag redan har skrivit ett arbete om demens under praktiken ^^ 
Men nu blir det PLUGGA inför tentan imorn! Vill gärna ha mer än G i den här kursen eftersom den har börjat så bra!

2 kommentarer:

  1. Är nyfiken på att få se ringen!!

    SvaraRadera
  2. Jag med!! :D tar kort med mobilen och skickar till dig direkt ;)

    SvaraRadera