lördag 4 december 2010

Sjuk..

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag eftersom jag för det mesta bara har legat i sängen/på soffan och kollat på greys..
Har varit sjuk hela veckan så jag har inte orkat annat. Nu mår jag bättre dock och tar hand om min blivande man som är sjuk istället. Eller ja han är febrig och trött :/ 
Fick hem lite kläder jag har beställt i går :)
Robert valde den här klänningen till jul. Den var liiite liten runt brösten så jag ska nog byta till en storlek större eller så. 


Den här valde han också till julen för att ha en lite mysigare klänning också ^^

Har fastnat för knästrumpor! Hur snyggt är det inte?? Och de här var sååå söta med den lilla rosetten ^^
Köpte några vita leggins också i liknande mönster :)

Och Roberts favorit som han tycker jag ska gå runt hemma i :P Hade jag hittat en riktig klänning i det här mönstret hade jag helt klart köpt den!

Nu ska jag städa lite i köket sen ska jag och älsk baka lussekatter och lyssna på julmusik :D MYS!!

1 kommentar:

  1. Va mysigt att baka!! Jag hoppas mIn man vill baka med mig nån kväll nästa vecka, vi brukar göra pepparkakor varje år han och jag.. men det är lite tidigt än så kanske lussebullar nu så länge! ^^

    SvaraRadera