måndag 29 november 2010

Helg..

Nu har jag äntligen kunnat koppla av lite i helgen.. Har varit så himla stressad senaste veckan så jag har inte orkat skriva klart skolarbetet.. Skriver klart det i dag och skickar in.
Hmm. lördagen.. Åkte in till Nordstan med Lizett och köpte lite skor och sånt. Har hittat några underbara kängor men de är inte så varma. Ska skaffa lite längre snören till dem så att jag kan ha i några underbart mysiga raggsockor ^^
Köpte lite olika "ugg wannabies" också för att ha på mig när jag går ut med Moa och när jag jobbar. Testade ett par i dag dock och satan va jag halkar runt som bambi i dom XD
Mina nya kängor :D Snyggare i verkligheten ;)

Lite olika höjder och färger på "uggsen" så att man har ifall man blir blöt och måste byta ^^

Köpte några liknande de här bara fluffigare och beige istället för svart. 

Och ett par liiite lägre för omväxlingens skull (uggsen kostade 100kr/paret)

Söndagen åkte vi till Alingsås och hälsade på hos Ronny och Jennie :)
Efter vi hade varit där åkte vi till Roberts föräldrar och fikade lite innan vi åkte hem :) Var en ganska lugn och skön dag. 


2 kommentarer:

  1. Uggs ser så himla skönt ut, men det är ju så otroligt fult ^^ hihi

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det är riktigt fult men det skiter jag i ^^ Hur sköna som helst!

    SvaraRadera