tisdag 2 november 2010

Har glömt bort bloggen :O

Har helt glömt bort att skriva i bloggen. Har väl egentligen inte hänt så mkt vettigt senaste veckan. Fick G+ på mitt prov och jag är väl ganska nöjd med det. När jag skrev provet var jag övertygad över att jag skulle få IG så nu blir det ju iaf inget omprov :) Kände att jag inte orkade stressa lika mycket inför det provet så att jag klarade det är ett under med tanke på att jag troligen bara hann läsa hälften av kapitlen inför provet. 
Nu börjar vi en ny kurs, människan socialt och kulturellt. Verkar vara en helt okej kurs men man ska bara känna att man orkar ta tag i det.. Försökte läsa lite i boken i dag men det gick sådär..
Mitt beroende av fallout new vegas har iaf minskat nu så då kan jag nog känna lite mer ork att bara sätta mig och läsa. Ska försöka bli klar med eller iaf börja med första inlämningen den här veckan. Den ska va inne torsdag nästa vecka men alltid bra att ligga lite före ifall man får kompletteringar. Vet inte hur det gick med inlämningarna jag skickade in förra torsdagen än. 
Nej, lägga sig i sängen med min framtida man och kolla på the big bang theory? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar