söndag 21 november 2010

Glömt bort bloggen igen :O

Har jobbat och haft skolarbete hela veckan nu så jag har knappt orkat nånting :/
Har dock lämnat in förra arbetet nu och börjat med nästa. Är så himla trött på den här kursen. Förstår då verkligen INTE varför vi som undersköterskor ska kunna processen när man söker asyl i Sverige!
Men men, får väl skriva nåt kortfattat skitarbete och hoppas på godkänt! 

Den här veckan ska jag dock bara jobba på torsdagen vad jag vet nu iaf. Skrev och sa att jag inte kan jobba mån-ons. Ledig imorn och skola några timmar tis, ons men jag behöver tid att läsa till provet. 

Har haft en mysdag med min blivande man i dag ^^ Har legat på sängen och kollat på Harry Potter, Greys anatomy och Chuck ^^ Spelat lite kort också. Och att ha sånt tålamod som han har är helt otroligt. Med mina humör svängningar nu när jag är så stressad inför den här veckan med både prov och inlämning så är han helt enkelt underbar. Tänkte göra frukost åt mig, har skött disk och tvätt och i allmänhet bara varit mysig ^^ 
Som han sa i morse "Hur känns det att snart fira din sista jul som ogift?" Kändes underbart att höra det ^^
Älskar min blivande man så oerhört mycket speciellt när han är så underbar även fast jag är förjävlig XD

2 kommentarer:

  1. Va skönt att bara mysa och kolla på film/tv! Jag beställde lite nytt från cdon idag, endel till mig själv och endel som min man ska få i julklapp :D

    SvaraRadera
  2. Ja har varit en riktigt mysig dag. Han har varit så himla go i dag när jag har varit en bitch ^^ Vilket tålamod den där mannen har!

    SvaraRadera