onsdag 24 november 2010

Provet är avklarat ^^

Lyckades inte läsa något inför provet. Läste lite snabbt igenom boken i dag (läste de olika rubrikerna) sen åkte jag och skrev provet. Fick 26,5/28 på G delen och totalt fick jag VG- på provet. 
Så för att knappt ha kollat i boken är jag väldigt nöjd ^^ 
Fick en komplettering på förra inlämningen också men den var såpass minimal så den kunde jag skicka svar på direkt. Hoppas det var det hon var ute efter iaf. 
En inlämning kvar som ska va inne på fredagen. Skiter i vad jag får för betyg på den här kursen så blir jag bara godkänd är jag nöjd. Nästa kurs känns mycket bättre :D Ska skriva om demens m.m. vilket jag tycker är intressant så då känner man sig förhoppningsvis lite mer motiverad igen :)

Åkte in till gbg på em. för en "bridezilla fika" som Robert så fint kallar det och det var väldigt trevligt :) Alltid kul med nya människor ^^

Nu orkar jag inte vara vaken längre :P Har varit vaken sen kvart i 5 i morse och ska upp igen imorn. Får dock en sovmorgon till 8 :O Jobb 10-16 imorn så får se vad jag får för uppgifter. Hoppas nästan på larmet. Har börjat tycka om det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar