måndag 22 november 2010

Jag är så trött!!!

Känner hur jag blir mer och mer frustrerad över att vi då fan inte har några lektioner. Skolan har så dålig planering att det är då fan inte klokt!!
Vi är två klasser som har EN lärare som ska hinna rätta alla prov och inlämningar från över 50 elever. 
Jag valde att läsa "lärarledd" för att jag inte klarar av att ha allting själv på distans. Men hur i helvete tänker dom när man ska ha 1,5 dag i veckan med lektioner och en halv dag med studieverkstad och så får man BARA 2-3 timmar i veckan istället?? Dom kan väl för fan lära sig att planera lite bättre!! Är så sjukt jävla trött på hur jävla inkompetenta medlearn är när de inte kan planera nånting!!
När vi hade"lektion" förra veckan frågade en klasskompis om läraren hade rättat inlämningen som skulle va inne en vecka tidigare. Hennes svar var då "nej det har jag inte ens hunnit kolla på. Jag håller på och rättar den andra gruppens uppgifter nu". En hel jävla vecka efter! Hur i helvete blir det då när vi ska få slutbetyg i december för att kunna få csn i januari igen?? 

Inte nog med detta men jag fick ett mail från min lärare i dag där hon skriver att nästa kurs som SKA börja enligt studieplanen NÄSTA måndag började i dag istället!! Hur tänker hon att vi ska hinna börja med den när vi har ett prov och en inlämning i kursen som ska avslutas den här veckan?? Nej nu är jag fan trött på skiten!!
USCH!!!!

2 kommentarer:

  1. Tycker nästan du borde klaga nånstans, finns det inge rektor för skolan eller nått? Så här kan det ju inte gå till!

    SvaraRadera
  2. Jag ska nämna det för läraren imorn om jag ens orkar lägga ner pengar på att åka dit. Förra gången fick vi sitta i 2 timmar och i stort sett bara prata skit med varandra för att hon inte hade tid med oss..

    SvaraRadera