söndag 2 januari 2011

Jul, nyår ja lite av allt!

Känner mig väldigt kass som inte har uppdaterat något! Har helt enkelt inte haft tid..
Julen var helt okej :) Lite stressig men ändå ganska mysig. Tror dock vi kommer köra lite mer varannat år framöver. 
Fick några underbara presenter från älsk ^^ En silvermedaljong som jag inte har kunnat använda än eftersom jag inte har några bilder :/ Sen fick jag ett set med ett pärlhalsband och pärlörhängen ^^ Såååå fina!
Fick mest lite småsaker sen så fick vi lite pengar inför bröllopet också :)
Har firat jul på 3 olika ställen och hunnit åka över 80 mil på 4 dagar. 

Nu har det blivit lite ändringar i bröllopsplanerna som jag kommer skriva om någon annan dag när man har fått svar på lite mer. Bröllop blir det men alla andra planer runtom har ändrats ^^ 
Men nu ska jag kolla lite film med Robert innan jag lägger mig. Ska åka till Alingsås imorn och plugga lite. 

1 kommentar:

  1. 80 mil och 3 ställen på 4 dagar är inte dåligt :P Skulle också satsa på vartannat år i framtiden om jag vore ni :D

    SvaraRadera