lördag 22 januari 2011

Länge sen..

Nu var det sådär länge sen jag uppdaterade igen. Har helt enkelt inte haft någon ork. Har för det mesta bara pluggat, jobbat och sovit.
Lyckades validera Etiken så det känns otroligt skönt! 
Har börjat läsa Medicinsk grundkurs nu och det känns inte roligt alls :/ 
I dag är jag ÄNTLIGEN ledig :D Men då ska Robert åka iväg istället... 
Får sitta här och plugga eller nåt istället då. Hade hoppats på en mysig dag bara för oss själva nu innan han börjar plugga också. Meeen hans andra fru behöver honom så då finns det inte så mkt att göra ;) 

Och Maja jag SKA va duktigare på att uppdatera :P Jag har bara inte haft tid. Har varit i skolan på dagarna och jobbat på kvällarna så jag orkar knappt kolla på datorn när jag är hemma. Har t.o.m. börjat kolla på TV för att jag är så orkeslös :O Haha. 

Nej nu ska jag väl försöka komma igång med pluggeriet. Tenta på fredagen och jag förstår ingenting alls XD Jävla celler och nervsystem... Hur ska man komma ihåg allt??

1 kommentar:

  1. Hihi tack ;)
    Fy för dom där cellerna och nervsystemet. Det är mycket skit att lära sig!

    SvaraRadera