tisdag 7 juni 2011

Blandade känslor i dag..

Jag har varit väldigt till och från i dag.. Dagen började sådär med att jag var allmänt trött..
Så gick vi till Alebyggen vid 10 och fick veta att vi ska skriva kontrakt på torsdagen :D från en etta på 45 kvm till en tvåa på 64 kvm :D Kommer bli helt jävla underbart!
Fick också det underbara beskedet att vi inte behöver betala någon dubbel hyra :D

Allting kändes riktigt bra. MEN så Ringde Robert sitt "sommarjobb" för att kolla vilken tid han skulle komma nästa vecka. Ja då har de lyckats strula till det så att han bara får jobba 4 dagar innan lön den här månaden. Dom har missat en hel jävla vecka!! Känns ju riktigt bra när jag bara får halva csn och bara har jobbat 3 dagar eftersom jag har haft praktik i stort sett hela maj.. Men efter att ha räknat massor så kom vi fram till att vi kan klara det om vi snålar massor och tar bort lite saker till bröllopet. Känns lite sådär att prioritera bort saker inför bröllopet bara för att de har gjort fel dock :/ Men men.

Efter det så kom posten och då fick jag ett avi :D Var "bröllopsskorna"! Dom var så himla snygga och bekväma MEN dom glappar i hälen så det får jag ta och ordna på något sätt..
Sen så har det väl varit ganska lugnt. Har försökt plugga lite (skrivit 1/3 sidor på praktik-uppgiften).

Sen så kom det dåliga igen. Jag följer knappt några bloggar. Som ni kanske märker så orkar jag knappt skriva i min egen. Men jag har följt en blogg som en tjej jag umgicks med när jag var liten har skrivit. Hon har bloggat om sin graviditet och det har varit så himla roligt att läsa. Men i dag så la hon ut en bild på en grav :( Hennes sons hjärta hade slutat slå i magen. 2 veckor innan BF. Jag kan inte ens tänka mig hur förjävligt det måste vara. Satt här och grät när jag läste och det finns verkligen inga ord för vad som har hänt... Hon verkar dock vara otroligt stark med tanke på situationen och jag beundrar henne för det. Jag skulle nog inte vara lika stark om jag hamnade i hennes sits..

Så hela dagen har varit väldigt fram och tillbaka. Glad ena stunden, arg nästa, plötsligt glad igen och sedan jätteledsen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar