torsdag 23 juni 2011

Halsfluss och ändrade planer

Nu har det hänt ganska mycket senaste veckorna. 
Jag har haft halsfluss i en vecka så jag har inte orkat skriva, knappt orkat kolla på datorn.
Jag har fått mina ringar, min klänning, vi har ändrat vigselplats m.m.
Ringarna är helt underbara! :D Vet dock inte vilket håll jag ska ha vigselringen. 

Vad tycker ni? 

Klänningen har rätt färg den här gången och det är snörning så den passar bra :) Tror dock att jag vill gå ner 5 kg så att den sitter ännu bättre ;) Får se hur stressigt det blir med skolan och jobb men det ska nog inte vara omöjlig. Bild på klänningen får ni dock inte se innan bröllopet ;) Den var lite lång men Roberts mamma ska försöka lägga upp den lite :) Har köpt massa inlägg till mina skor också så att de inte glappar längre. Så nu ska jag börja träna på att gå med 13 cm klackar XD

Så har vi kommit fram till att vi ska byta vigselplats. Öxararfoss ligger 40 min med bil utanför Reykjavik, så skulle vi vara tvungna att gå 15-20 min för att ta oss dit också. Så det skulle både va omständigt och  dyrt. Transporten till och från skulle bli 3000 kr :O Så då började vi kolla efter olika ställen i Reykjavik. Efter bara några minuter såg jag att vi har den botaniska trädgården 5 min promenad från vårat hotell :D Ser riktigt fint ut där så nu kommer vigseln vara där istället :) Ganska skönt att inte behöva stressa under dagen. Har äntligen fått tag på en frisör också så nu är allting bokat och klart :D

Ska va klar med skolan om ca 1,5 vecka och jag har 3 inlämningar och 2 prov kvar :/ Hade inte alls tid att vara sjuk nu men hoppas på att komma ikapp lite i helgen. Blir inge midsommar firande här inte.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar