fredag 8 oktober 2010

Fredag

Känner mig inte pepp nånstans i dag :/ Tänkte plugga och städa iaf. Får se hur det går med det.. Robert kommer hem sent i dag som alla andra fredagar. Vad kan man äta för mat kl 20-21 på kvällen? Tacos? 

Är i stort sett klar med mitt arbete om demens. Nu ska jag bara lyckas skriva den där loggboken.. Har kollat lite på nästa inlämning också. Känns som om jag redan har svarat på de här frågorna innan :S "ge exempel på och förklara vad livskvalitet på ett äldreboende kan vara." Har för mig att jag redan har svarat på det i någon läxa. Men men, det borde inte ta allt för lång tid att bli klar med det. Så ska man börja läsa till provet också :/ 

Praktik hela helgen sen så börjar jag min sista vecka där. Ska faktiskt bli skönt att kunna koncentrera sig helt på studierna igen. Lite planering inför bröllopet blir det nog också ^^ Men det känns som om jag har det mesta under kontroll på den punkten nu. Nu är bara frågan hur vi ska göra med vigseln? Ska vi ha den enkel på rådhuset med familjen och sedan alla på festen eller ska vi försöka hitta något ställe där vi kan ha med alla som vill? Hittade det perfekta lusthuset (ifall det skulle regna) i botansika trädgården i gbg men de hyr inte ut den alltså kan man inte boka den.. Vill ju inte riskera att det redan står ett annat par där ;) haha. Vi får försöka åka till Kungälv/Ytterby och se om vi hittar något mysigt ställe där, där det finns tak eller liknande om det skulle regna. Bestämmer vi oss för en sån vigsel får man ju lite mer att planera igen ;)
Nej nu ska jag ta tag i tvätten och disken för att sen läsa lite om WHO och KASAM. yay...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar