måndag 11 oktober 2010

sista veckan nu..

Sliten nu, slutade kl 22 i går och gick 6.45-16.00 i dag. Har ont i kroppen och har haft några väldigt obehagliga mardrömmar de 3 senaste nätterna. Har blivit kidnappad, våldtagen, misshandlad och jagad av mördare...Men nu har jag bara två dagar kvar. torsdag och fredag. Funderar dock på att kolla om man kan börja som "reservvikarie" där så att man inte jobbar mkt men kanske får en tusenlapp eller två i månaden som kan gå till bröllopskontot ^^

Ledig nu två dagar och då ska jag övervinna min rädsla att gå till den där jävla tvättstugan! USCH! Trångt jävla källareutrymme med en dörr... får ta med mig en stor kökskniv ;)
Nejdå det ska jag då fan klara av! Måste tvätta lakan och så där nere. Har försökt tvätta det i lägenheten men pälsen försvinner inte om man inte torktumlar det.. 

I går lyckades jag övertala Robert att kolla på New moon med mig :D Haha, vad han ångrade sig efteråt. I dag ska vi kolla på Eclipse som jag inte ens har sett än. Upp tidigt imorn igen för tvättstugan.. Jaja, bara att stå ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar