onsdag 20 oktober 2010

Redovisning

Hade redovisning i skolan i dag. Gruppredovisning.. Kändes sådär måste jag säga. Tycker nog bättre om inlämningsuppgifter där man kan visa vad man kan istället för att slåss om uppmärksamheten i en grupp. Men men. En positiv sak i dag är dock att jag fick en ny chans att skicka in ett papper till klarna så att jag inte behöver betala 3500 den här månaden utan kan dela upp det lite :D Så jag kan äntligen beställa min förlovningsring :D Frågan är bara från vilken sida.. och ska jag ha en med raka kanter eller mer comfort fit? Vad blir lättast att matcha med en vigselring? Frågan är ju också vad jag ska ha för vigselring.. Nej det ska då fan inte va lätt ;P
I dag ska vi lyxa till middagen lite när Robert är hemma och inte mår så bra och äta fläskfile, potatisgratäng och rödvinsås ^^ Självklart blir det lite champinjoner och lök också :P Kanske lite broccoli :D Sen har vi köpt en flaska vin som vi tänkte smaka på också ^^ Helt underbart att ha honom hemma några dagar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar