lördag 23 oktober 2010

Lycklig!!

I dag har varit en helt underbar dag! Åkte till bröllopsmässan i Trollhättan med min framtida man och svärmor.
Irrade runt där ett tag och kollade på allting och tog massa broschyrer och pratade med många olika personer vid montrarna. Så till slut, sista montern så hittade jag ringar i min smak ^^ Lite mer USA stuk över det hela med mkt bling XD hahah Så jag pratade lite med dom och fick deras webadress sen så gick vi vidare för att kolla vart modevisningen skulle vara. Kom på att jag inte hade frågat om de jobbade med palladium så då gick jag tillbaka och frågade om det. Det gjorde dom inte men då sa han att de kunde ju göra min förlovningsring i vitt guld om jag ville det. Sa att de troligen inte skulle kunna komma ner i samma prisklass som jag hade hittat i USA och då sa han att han skulle räkna lite på det. Berättade vad jag skulle ha för ring, hur många carat av allting och hur många diamanter och safirer jag skulle ha. Han räknade lite på det och sa att jag kunde få den för 6500. Svarade självklart att det inte dög eftersom jag kunde få den från usa inkl. frakt och tull för max 4500 kr och då sa han att han ville räkna lite till. Han fick 10 min på sig och då sa han att han egentligen inte kunde gå lägre än 5100 men eftersom de hade prisgaranti skulle jag få den för 4300 :D Jag är sååå nöjd!! Äntligen är den beställd!
Tar dock 4-5 veckor innan jag får den men den är värt väntan ^^  
LÄNGTAR!! 
Har också provat lite olika typer av vigselringar i dag. Har hjälpt mig lite så nu ska jag bara vänta på att prova med förlovningsringen så att jag kan se vad som känns bäst ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar