fredag 22 oktober 2010

Har kärat ner mig...

Har kollat lite på vigselringar. Egentligen satt jag bara och kollade efter nya sidor där de säljer ringar i palladium och så hittade jag SIDAN http://www.danforthdiamond.com 
De har otroligt mkt fint där och jag har hittat flera ringar jag tycker om men det är EN som jag verkligen har fastnat för.. MEN den kostar ca 10.000 och det vet jag inte helt om vi har råd med..

Kommentera gärna både positivt och negativt så att jag kaaanske kan släppa den om det blir så att vi inte har råd ;P

4 kommentarer:

  1. Det var den finaste ring jag någonsin sett tror jag! Men dyrt som fan.. Om du inte kan omprioritera lite, ringen ska du ju ändå ha hela livet liksom.. Tycker nästan den är viktigast av allt!

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja vi får se vad man kan spara in på och hur mycket jag lyckas jobba under tiden som jag pluggar. Har försökt kolla på andra ringar också men ingen kan mäta sig med den här..

    SvaraRadera
  3. Den va kjempefin... Men, syns du kan klar å skriv litt på norsk også? ;)

    SvaraRadera
  4. Haha, ja men svenska förstår ikke norsk. Norska förstår svensk my bedre ;)

    SvaraRadera