lördag 16 oktober 2010

Jobb :D

Hade sista praktikdagen i går, fick då veta att jag får börja som timvikarie där och satt i lite över en timme med chefen och gick igenom lite saker. Hon verkade också väldigt nyfiken på hur allting fungerade där jag jobbade innan också så det tog lite tid med. 
Hoppas man får jobba lite framöver då så att man får in lite extra till bröllopet ^^ Pengarna lär ju gå åt nu när jag har fastnat i världen av bling :D haha.
I kväll ska vi ha en riktigt myskväll ^^ Imorn ska Robert iväg på det som från början var en "killkväll" och se enslaved och dimmu borgir om jag minns rätt. Sen på måndagen ska jag träffa några i klassen för ett förbereda gruppredovisningen vi ska ha på onsdagen. Sen så kanske vi åker och hälsar på några vänner i Alingsås beroende på vad Robert säger, försökte ringa nu men han svarade inte. 
Sov 12 timmar i natt :O Det har nog inte hänt på läääänge! Behövde nog vila lite efter 4 veckors praktik. Nu ska jag bara skriva klart loggboken sen ska jag skicka in arbetet till läraren. 
Nej usch lite varm choklad, lägga sig i sängen igen och kolla på heroes?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar