torsdag 30 september 2010

äntligen fungerar internet som det ska!

Internet har krånglat nå in åt helvete de senaste dagarna! USCH! 
Men i dag tänkte jag lägga upp lite bilder på alla mina senaste inköp :D Vintern är på väg så nu behövs det myskläder och varma skor ^^
En underbart mysig halsduck, beställde den dock i svart då jag har köpt svarta vantar ^^

En härlig jacka som R tycker är jätte ful :D haha, han tycker inte om rutigt ;)

Hittade den här sötsaken på rea och kunde inte låta bli ^^

Köpte den här UNDERBARA koftan i både brunt och svart! Har på mig den bruna nu när jag skriver och den är så mysig OCH snygg!
Den här är så himla go! Känns som om man har en stor mysig filt på sig :D Dock tycker jag själv att man nästan måste ha ett skärp i midjan annars ser man ut som en sopsäck ;) Men så underbar skön kofta!

Riktigt mysig och fin dock kortare än vad jag trodde, blir nog underbar att ha i vinter iaf :)

Ännu en som R inte är så allt för förtjust i, han tycker den ser "mysig ut" men han tycker inte direkt den är snygg. Men jag lär nog inte frysa så fort iaf :D
Var på skopunkten i dag med Lizett och köpte de här skorna. Underbart sköna är dom!
Dessa köpte jag också, väldigt lika de med klack men fastnade för stilen, mkt snyggare när man viker ner de dock! Köpte ett tredje par också men hittar ingen bild på de. Varmfodrade stövlar :D Nu ska jag då verkligen inte frysa i vinter!

Nej nu börjar jag bli riktigt trött, har varit en lång dag på praktiken i dag så jag tror nog jag ska somna medans jag kollar på att älsk spelar tekken 6 ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar