söndag 19 september 2010

Söndag

Nu har jag varit duktig och röstat rött :D
Sen så har jag fått reslutatet på provet  VG 23,0/24 :D :D
Har också varit duktig och tvättat massor och städat lite, börjat läsa en ny bok också då jag läste klart den gamla i går kväll. När ingen annan ser av Duncan Fairhurst var ganska bra. Har läst bättre men den är helt klart värt att läsa. I dag började jag med Trasig av Shy Keenan. Verkar än så länge väldigt bra!
R är på väg hem från inspelningen nu och då ska vi gå igenom våra garderober. Slänga lite och lägga undan sommarkläder så att man får lite ordning. Kan inte förstå att jag alltid har så svårt att hitta kläder när jag har 4 lådor och ett helt dubbelskåp med hängare som är fullt! Men men, Har beställt hem lite vinterkläder nu så får försöka göra plats åt dom :D Myyyys kläder ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar