söndag 19 september 2010

Provet.

Gick upp kl 3.00 på fredagen för att läsa det sista inför provet. Tror det gick bra men vet inte säkert. Godkänt får jag nog nästan garanterat iaf. 
Sen så gjorde jag väl knappt någonting under dagen, ringde angående min praktik och då sa de att de inte hade några uppgifter om mig. Så efter lite mer samtal fick jag min praktikplats igen. Fick första veckans schema och jag kommer otroligt nog vara ledig när jag fyller år, inte det att jag direkt tycker att det är något att fira och jag tror inte det kommer firas eftersom jag knappt har vänner och familj här och jag har praktik under helgen. Jaja, bara att vänja sig.. 
R ska iväg och spela in i dag så jag vet inte vad jag ska göra.. Blir nog till att börja läsa en ny bok. Vi ska gå och rösta innan han drar. Eller ja iaf försöka, jag har tappat bort mitt röstkort men fick höra att vissa ställen har så att de kan skriva ut ett nytt. Hoppas det iaf så att vi kan försöka få bort moderatjävlarna från makten!
Näe frukost och göra iordning sig snart?
Borde gå dit om någon timme..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar