tisdag 28 september 2010

Haha, sitter här och tänker vad är det för dag i dag?

Har nu kommit fram till att det är tisdag ;)
I dag har jag för det mesta bara tagit det lugnt. Försökt tänka igenom noga om jag verkligen kommer klara av att jobba under tiden som jag studerar.. Jag har inte ens orkat skriva loggbok under de här dagarna under praktiken så hur ska jag klara av att läsa till prov, skriva inlämningsuppgifter m.m. om jag jobbar? Fick tyvärr bli så att jag fick tacka nej till intervjun.. Skulle vara riktigt roligt att jobba som djurvårdare på Astra men studierna får gå före den här gången. 
Har fått hem lite kläder från halens i dag :D Vinterkläder :D Hade ett STORT behov av sånt! Massa mysiga varma koftor ^^
Ska snart sätta igång en tvätt med kläder och gå igenom mina jackor och lägga det som ska ner i förrådet under vintern i en påse eller något. Har varit väldigt lat i dag och för det mesta bara pratat med Maja på skype och spelat fallout ^^
Ska snart iväg med Lizett och Chris för att simma och sola :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar