måndag 27 september 2010

Hemskickad i dag..

Blev hemskickad från praktiken efter någon timme i dag.. Var så yr och svimfärdig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.. Har varit det hela dagen men så kom jag på vad det troligen var, ångest inför onsdagen och jobbintervjun. Intervjun i sig är väl inte så allt för farligt men att hitta dit, att irra runt och leta buss inne i gbg, att hitta vart man ska gå av och att sen hitta hem igen.. Har knappt känt av ångesten det senaste halvåret men i dag kom det. Men så fort jag insåg att det var det var det lättare att hantera. Nu hoppas vi på det bästa inför onsdagen så får vi se hur det går. 
Älsk har storstädat lägenheten i dag medans jag har legat på sängen. Vi åkte till banken ett litet tag för att ordna ett gemensamt konto som vi har pratat om så länge. Har också beställt några tavlor från Salvador Dali som jag har velat ha i flera år :D
Har spelat lite Buzz nu under kvällen och jag har kollat igenom bröllopsbudgeten ännu en gång. Ibland funderar jag på att bara skita i festen och lyxa till det med en långweekend för oss och så istället. Men så tänker jag också på att det är så få tillfällen som våra familjer kommer träffas och jag vill ju gärna att våra föräldrar iaf ska få chansen att lära känna varandra. 
Aja, nu har Älsk gjort smoothie och vi ska kolla på criminal minds :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar