torsdag 2 september 2010

Tandläkaren :D

Haha, hade sån ångest för hur mycket det skulle kosta hos tandläkaren i dag, kom dit och frågade om jag kunde betala med faktura eftersom jag inte har fått mitt csn "men du behöver ju inte oroa dig över det, du har gratis vård ut det här året" :O :O YAAAAY!
Sedan tecknade jag en försäkring så att jag betalar en viss summa i månaden som börjar i januari. Visst blev det en ganska dyr försäkring men får jag bara ett hål under 3 år så har jag ggått +- 0. Får ja då mer så år jag ju + ^^
Sov lite när jag kom hem därifrån eftersom jag sov så himla dåligt i natt, R's fel som låg och drömde så att jag vaknade sen spydde Moa.. underbart kl halv 5 på morgonen.
Nu har jag varit nere och handlat massa tranbärsjuice, är övertygad över att jag har fått uvi efter bröllopet i lördags, sitta ute på några kalla plaststolar när man redan är sjuk, INTE bra!
Ska kolla på ett avsnitt av bones nu och sen göra klart första inlämningsuppiften, bara en halv fråga kvar nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar