torsdag 23 september 2010

Torsdag..

Nu har jag haft praktik 2 dagar. Känns väl helt okej. Lite drygt första dagen när hon inte helt insåg att jag har faktiskt jobbat inom vården i ca 2 år. Jag har faktiskt sett en apodos m.m. förut.. 
Men i går började hon inse att jag kunde mer än hon trodde så då kändes det mer naturligt.

I dag fyller man år då.. Känns inte alls som om jag gör det.. Har inte helt vant mig vid att vara borta från familjen så i dag blir en ganska ensam födelsesdag.. R kommer hem runt 19-19.30 så jag ska väl försöka städa och kanske gå till ica och köpa lite god mat för några pengar jag hittade på mitt konto med "grattis!!". 500 kr men inget namn, misstänker mamma dock. 
Kanske bakar lite cupcakes till mig själv men är ingen som kommer förbi i dag. Sa åt "svärföräldrarna" att de kan titta förbi på söndagen om de vill istället. Har lite mer tid då eftersom R är ledig och jag bara har praktik till halv 4. Tänkte åka och storhandla imorn när R kommer hem från jobbet så ska jag baka lite och göra smörgåstårta på lördagen, just på den punkten skiter jag i om det kommer några alls, jag SKA ha tårta och smörgåstårta den här helgen ;) Nu berättade dock R att han har beställt en 4-bitars från jobbet men jag vill ha meeer! Äntligen en ursäkt att göra smörgåstårta XD

Nej nu ska jag väl göra lite frukost och kaffe sen börja ta tag i tvätten och disken. Ska bli skönt att få lite ordning i lägenheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar