lördag 28 augusti 2010

Bröllop i dag..

I dag gifter R's bror sig, jag är überförkyld och ser inte alls fram emot att sitta utomhus hela em/kvällen :/
Ska va 16 grader och lite smått regn i dag.. Känner verkligen att det inte kommer hjälpa förkylningen :(
Men men, en positiv sak :D Jag har provat KLÄNNINGEN! Så nu har jag bestämt att det blir en kopia på min absoluta favorit klänning ^^ Jaaa jag vet att man inte ska ha kopior men det skiter jag faktiskt i, vill inte betala 16.000 för en klänning jag ska ha en dag, beställde min balklänning från Kina och det gick hur bra som helst så ser inte problemet i att beställa bröllopsklänningen därifrån också. 
Näe nu tror jag att jag ska ställa mig i duschen nån timme så att jag kanske känner mig liiiiite fräschare sen innan vi ska dra dit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar