söndag 29 augusti 2010

Bröllop i går.. sjuk :/

I går var vi på bröllop då R's bror gifte sig. Det var väl helt okej förutom att det var utomhus i slutet på augusti. Jag var tvungen att dra hem vid 20 tiden pga feber och att jag i allmänhet höll på att frysa ihjäl där ute. Men men, R åkte tillbaka efter han hade skjutsat hem mig och kom hem mitt i natten med 2 av sina bröder + 1 flickvän. 
Man hade iaf tur med att det inte regnade när vi var där. Men kallt var det vilket som :/ (inte bara jag som var sjuk som tyckte det heller).
Fick tips om vad man ska göra och vad man inte ska göra (mest vad jag själv inte kommer göra). Efter i går vet jag iaf säkert att jag inte vågar chansa på någon catering eller liknande som ska göra tårtan. De fick helt fel tårta! Näe jag behöver nog ha möjligheten att vara där under allting pga kontrollbehovet, vågar inte lämna över allt 100% till andra pga rädslan av att bli besviken. 
Näe sätta igång lite bones kanske? Blir nog sängen hela dagen för oss båda, han var visst inte helt frisk han heller  så han ligger på soffan nu och kollar på film (läs sover). Ska nog väcka honom och be honom joina mig här istället ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar