torsdag 19 augusti 2010

Introduktionsdag

Nu har jag nyss kommit hem från en "lära känna varandra" dag i skolan där vi fick sitta två och två och prata om sig själv så skulle den andra presentera en för klassen. Var väl en helt okej övning förutom att det fanns inte så allt för mkt att säga och hon jag pratade med verkade vara lite blyg av sig.. Men men, så fick vi lära oss om hälsokorset, KASAM och Maslow's behovtrappa i dag. Fått min första läxa som ska va inne på onsdagen när vi har nästa lektion.

Robert har spytt o haft sig i natt så jag har knappt kunnat sova eftersom jag fick ligga längst in i sängen. Känner mig helt förstörd och har sån huvudvärk. Men då var det iaf en vänlig klasskompis som bjöd mig på lite kaffe på rasten :D Sånt tycker man om när man knappt förstår vad man heter för att man är så trött.
Nu ska vi gå till affären och handla lite bröd så att vi kan äta lunch ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar