fredag 20 augusti 2010

Underbara älsklingen ^^

I dag har R varit hemma från jobbet pga att han har varit sjuk. Han är frisk nu men eftersom han jobbar med mat får han inte komma tillbaka på 48 timmar efter sista gången han har spytt. 
Så i dag har han egenligen varit ledig eftersom han är frisk och glad :D
Vi var nere på dressman och provade kostym till hans brors bröllop nästa helg. Han var faktiskt riktigt stilig i den (bilder kommer senare). Så försökte vi hitta någon "matchande" klänning till mig. Det var inte så lätt edtersom hans går i svart/vitt och lila/rosa. Vitt får man ju inte ha, svart får man väl egentligen inte ha och rosa ska bruden ha. Så det slutade med att jag satt här med beslutsångest över 5 klänningar jag ville ha, vi lyckades få bort en av dom men så slutade det med att min underbara m2b sa att jag fick beställa de andra 4 :D :D :D

Så nästa vecka borde jag få hem de här klänningarna ^^

R tycker att jag ska ha den här på bröllopet. Klädseln är valfri så vi får hoppas det går med svart.

Den tyckte jag var sååååå söt! Har aldrig haft någonting liknande förut. Som alla mina vänner brukar säga så har jag oftast ganska vulgärt urringade klänningar *rodnar* men men. Visst är den söt? :D

Så hittade jag den här också. Vet inte helt vad det är med mig och spets för tiden men det är så mysigt ^^ (har aldrig tyckt om det förut)

Och R's favorit som han sa direkt att "den ska du ha" ;P Inte till bröllopet dock ;)

Så nu hoppas jag på att jag kan ha någon av dem på bröllopet, ska ringa min blivande svärmor och höra vad hon tror om svart eftersom det inte är ett traditionellt bröllop i sig. 

Oj vad mycket klockan blev, kanske ska laga lite mat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar