onsdag 18 augusti 2010

Jackpot!

Satt i dag på lektionen och lyssnade på csn tanten och fick veta att det kunde ta några veckor innan pengarna kommer och så. Tänkte då "hur fan ska jag kunna få tag på min bok då??". Så säger läraren plötsligt "den här boken ska ni ha i första kursen" och visar upp den. Så säger hon efter det "och den här har (namn) lånat på biblioteket och är klar med den då hon validerade kursen i dag så vill någon ha den kan de följa med henne dit". Jag tänker inte ens utan säger bara högt "vilket bibliotek?? Jag tar den!" haha. Så nu har jag boken :D :D

Känner mig också stolt över att jag knappt är nervös alls där utan jag har ställt massa frågor idag inför klassen :O Trodde jag aldrig om mig själv. Men men. Nu ska jag laga mat till min sjuka karl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar