lördag 21 augusti 2010

Cupcakes!

Efter mkt om och men har jag nu bestämt mig för cupcakes istället för tårta. Jag tål inte för mkt grädde och R tycker inte om det, choklad är det bästa jag vet och R tycker inte om det. Så då var det vad man skulle göra för tårta, tänkte alltid tänkt att jag skulle ha en 4 vånings riktig "prinsess" tårta ^^ Men nu har jag fastnat för det underbart söta med cupcakes och både jag och Robert tycker om det. 
Nu var bara den stora frågan vilket ställ man ska ha och vad man ska ha för tårta längst upp eftersom måste ha tårtan att skära i och så ;) Måste vara lite gulle gull :D
Men i dag hittade jag den perfekta när jag kollade på ebay som nu kommer vara min officiella shopping sida inför bröllopet.
505 kr på ebay med frakt. tycker jag faktiskt kan va värt det!
Och så hittade jag TÅRTAN!! 
Såååååå kär! 
Titta så snyggt det kan bli med cupcakes med vanlig tårta längst upp, tänk er då den här :D :D
Fiiiint ^^
Ja det får nog bli cupcakes :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar